Levering en verzendkosten

Levering en verzendkosten


VERZENDING

Hoeveel bedragen de verzendkosten per bestelling?

De verzendkosten met een verzendadres binnen Nederland bedragen €4,95. De verzendkosten voor België bedragen €9,95.

Hoe lang duurt het voordat ik het bestelde artikel in huis heb?

De levertijd is 1 – 2 werkdagen. Uiteraard moet er ook rekening worden gehouden met vaste vrije dagen, zoals Pinksteren, Pasen en de Kerstdagen. Je kunt altijd je verzending volgen met de gegeven Track & Trace code op www.tracktrace.nl.

Ik ben niet thuis op de dag dat mijn pakket wordt bezorgd. Wat nu?

Wanneer je niet thuis bent op het moment dat de bestelling wordt bezorgd krijg je een bericht van PostNL in je brievenbus. Het kan zijn dat je pakketje bij de buren is afgeleverd of dat PostNL de volgende dag nogmaals langs komt. Indien je dan weer niet thuis bent kun je het pakket ophalen op de locatie die staat vermeld in het bericht van PostNL.

Ik woon in het buitenland, sturen jullie dan ook pakketjes naar mij op?

Op dit moment verstuur ik de artikelen naar Nederland en België.

Ik heb een foutieve levering ontvangen, wat moet ik nu doen?

In de winkel proberen wij zo zorgvuldig mogelijk uw bestelling bij elkaar te zoeken. Het kan echter gebeuren dat wij per ongeluk een artikel met de verkeerde maat en/of kleur, een artikel te weinig, of een verkeerd artikel naar u hebben verzonden.

Wanneer u een artikel in de verkeerde maat en/of kleur hebt ontvangen, kunt u deze het beste meteen retourneren en vervolgens op de website kijken of het betreffende artikel nog beschikbaar is. Indien beschikbaar, raden wij u aan het artikel direct te bestellen.

Als u een nieuwe bestelling plaatst om uw verkeerde artikel te vervangen, houdt u er dan rekening mee dat u de nieuwe bestelling ook vooraf dient te betalen. Op dit moment kunnen wij de twee bestellingen nog niet met elkaar verrekenen. Na ontvangst van uw retourzending krijgt u binnen twee weken het restitutiebedrag op uw rekening teruggestort.

Indien uw bestelling niet alle artikelen bevat die u heeft besteld, of u heeft een verkeerd artikel geleverd gekregen, kunt u het beste contact met ons opnemen door te mailen naar info@daydias.nl

Ook in het geval dat u de tweede keer wederom één of meerdere artikelen hebt ontvangen in de verkeerde maat en/of kleur, kunt u het beste contact opnemen met ons door te mailen naar info@daydias.nl

Kan het voorkomen dat een besteld artikel toch uitverkocht blijkt te zijn?

Ja, dit kan voorkomen. Ik werk met een gemeenschappelijke voorraad voor de winkel en webwinkel dus het kan voorkomen dat een besteld artikel op hetzelfde moment in de winkel wordt verkocht. Ik zal u daarvan z.s.m. op de hoogte brengen en het aankoopbedrag zal dan ook z.s.m. terug worden gestort op je rekening.

BETALING

Welke betaalmogelijkheden heb ik?

U kunt  betalen met IDEAL - Overboeking - VISA - MasterCard - PayPal - Klarna - Bancontact MisterCash - AfterPay en onder Rembours.


Wenst u op de normale manier d.m.v. overboeking de betaling te doen?
U kan in dit geval de stappen van het bestellingproces volgen. Stap 2 'Betaalgegevens' geeft u 'Overboeking' als keuze voor betalingswijze op.

De betaling kan overgemaakt worden op de Rabobank rekening:
Naam: Day-Dia's creative kidsfashion
Rekeningnummer: 306884216
BIC: RABONL2U
IBAN: NL58RABO0306884216
Woonplaats: Terneuzen
Land: Nederland
o.v.v. Bestelnummer

Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?

Dat is afhankelijk van de door u gekozen betaalmogelijkheid. Bij betaling via iDEAL wordt de betaling vrijwel direct verwerkt. Bij betaling via creditcard wordt het rekeningbedrag gecrediteerd wanneer uw bestelling ons magazijn heeft verlaten.